Obiady

 

 

zł 

Uczniowie szkoły mają możliwość spożywania obiadów w szkolnej stołówce. 

 Cena obiadu: 8,0 zł

 Isntnieje możliwość wykupienia tylko zup.

 Cena zupy: 4,0 zł

 UWAGA! Opłaty za obiady za wrzesień  2023r. należy dokonać do 11.09.2023r.

miesiąc obiady uczniowie zupy     obiady nauczyciele
wrzesień 2023  120zł  60zł 150zł 
październik 2023  168zł  84zł 210zł 
listopad 2023  168zł  84zł  210zł
grudzień 2023  128zł  64zł 160zł 
styczeń 2024  112zł  56zł  140zł
luty 2024  152zł 76zł   190zł
marzec 2024 152zł   76zł 190zł 
kwiecień 2024 160zł   80zł 200zł 
maj 2024      
czerwiec 2024      

 

 UWAGA: Proszę uregulowanie płatności za styczeń do 05.01.2024r.  Proszę o terminową wpłatę za posiłki.  Osoby, które nie uregulująnależności w terminie, nie otrzymają bonów obiadowych.

 

UWAGA! Ze względu na wytyczne GIS obiady nie będą wydawane na zewnątrz.

 

Opłaty za obiady należy wnosić na konto:

 Szkoła Podstawowa Nr 4 Kętrzyn

  67 1240 5774 1111 0000 5725 1130

 z dopiskiem:nazwisko i imię dziecka, klasa, za miesiąc

 

 

 Uwaga!

 

1.     Zamiar korzystania z obiadów przez dziecko należy zgłosić do intendenta szkoły: ul. Moniuszki 1  tel. 89-751-29-06 w godzinach pracy: 8.00 – 15.00.

  2.     Obowiązkowo należy wypełnić DEKLARACJĘ KORZYSTANIA Z OBIADÓW W ROKU SZKOLNYM 2022/2023/do pobrania/ dostarczyć do intendenta  lub dosekretariatu szkoły.         

 3.    Wpłata za obiady dokonywana jest z góry w terminie od 01 do 05 każdego miesiąca na konto : 67 1240 5774 1111 0000 5725 113 tytułem:wpłata za obiady /nazwisko i imię dziecka, klasa, za miesiąc.... /

 4.    Nieobecność dziecka na obiedzie można zgłaszać najpóźniej do godziny 8.00 na numer telefonu 89-751-29-06 / sekretariat lub  intendenta/.

 5.   Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu będzie można  odliczyć od wpłaty za kolejny  miesiąc.  Nie będą odliczone nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie. Odpisy rozliczamy co miesiąc. Nie będzie możliwe skumulowanie odpisów i rozliczenie całości później.

 6.     Odpisy za czerwiec i grudzień będą odliczane tylko te nieobecności, które zostaną zgłoszone w dniu wpłaty za ten miesiąc.

 7.  W przypadku rezygnacji z obiadów, fakt ten należy zgłosić pisemnie  u intendentki  szkolnej.

 8. Obiady refundowane przez MOPS lub GOPS będą wydawane dopiero przy dostarczeniu     decyzji o przyznaniu posiłku dla dziecka.

 9. Kartki obiadowe dla klas I-VIII będą wydawane przez p. intendent, według  złożonych deklaracji.

 10. Ostatniego dnia miesiąca nie odpisujemy obiadów.