Obiady
zł
Uczniowie szkoły mają możliwość spożywania obiadów w szkolnej stołówce.
Cena obiadu: 8,0 zł
Isntnieje możliwość wykupienia tylko zup.
Cena zupy: 4,0 zł
UWAGA! Opłaty za obiady za wrzesień 2023r. należy dokonać do 11.09.2023r.
miesiąc | obiady uczniowie | zupy | obiady nauczyciele |
wrzesień 2023 | 120zł | 60zł | 150zł |
październik 2023 | 168zł | 84zł | 210zł |
listopad 2023 | 168zł | 84zł | 210zł |
grudzień 2023 | 128zł | 64zł | 160zł |
styczeń 2024 | 112zł | 56zł | 140zł |
luty 2024 | 152zł | 76zł | 190zł |
marzec 2024 | 152zł | 76zł | 190zł |
kwiecień 2024 | 160zł | 80zł | 200zł |
maj 2024 | |||
czerwiec 2024 |
UWAGA: Proszę uregulowanie płatności za styczeń do 05.01.2024r. Proszę o terminową wpłatę za posiłki. Osoby, które nie uregulująnależności w terminie, nie otrzymają bonów obiadowych.
UWAGA! Ze względu na wytyczne GIS obiady nie będą wydawane na zewnątrz.
Opłaty za obiady należy wnosić na konto:
Szkoła Podstawowa Nr 4 Kętrzyn
67 1240 5774 1111 0000 5725 1130
z dopiskiem:nazwisko i imię dziecka, klasa, za miesiąc
Uwaga!
1. Zamiar korzystania z obiadów przez dziecko należy zgłosić do intendenta szkoły: ul. Moniuszki 1 tel. 89-751-29-06 w godzinach pracy: 8.00 – 15.00.
2. Obowiązkowo należy wypełnić DEKLARACJĘ KORZYSTANIA Z OBIADÓW W ROKU SZKOLNYM 2022/2023/do pobrania/ dostarczyć do intendenta lub dosekretariatu szkoły.
3. Wpłata za obiady dokonywana jest z góry w terminie od 01 do 05 każdego miesiąca na konto : 67 1240 5774 1111 0000 5725 113 tytułem:wpłata za obiady /nazwisko i imię dziecka, klasa, za miesiąc.... /
4. Nieobecność dziecka na obiedzie można zgłaszać najpóźniej do godziny 8.00 na numer telefonu 89-751-29-06 / sekretariat lub intendenta/.
5. Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu będzie można odliczyć od wpłaty za kolejny miesiąc. Nie będą odliczone nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie. Odpisy rozliczamy co miesiąc. Nie będzie możliwe skumulowanie odpisów i rozliczenie całości później.
6. Odpisy za czerwiec i grudzień będą odliczane tylko te nieobecności, które zostaną zgłoszone w dniu wpłaty za ten miesiąc.
7. W przypadku rezygnacji z obiadów, fakt ten należy zgłosić pisemnie u intendentki szkolnej.
8. Obiady refundowane przez MOPS lub GOPS będą wydawane dopiero przy dostarczeniu decyzji o przyznaniu posiłku dla dziecka.
9. Kartki obiadowe dla klas I-VIII będą wydawane przez p. intendent, według złożonych deklaracji.
10. Ostatniego dnia miesiąca nie odpisujemy obiadów.